НАЦИОНАЛНА СПОРТНА АКАДЕМИЯ "ВАСИЛ ЛЕВСКИ"
Картинка 1913362 Картинка 7599921 Картинка 7908402 Картинка 4088799 Картинка 1800083 Картинка 6385166 Картинка 1972464 Картинка 1139186 Картинка 1457836 Картинка 3684321

Гл. ас. Петко Маврудиев, доктор

Факултет "Педагогика"
Катедра Теория на физическото възпитание
Сектор Подвижни игри
Контакти:
Студ. град: +359 2 4014 360 / Кабинет 413
E-mail: petkomavrudiev@gmail.com

Образование и кариера

  • Завършил е НСА “В. Левски”, бакалавър със специалности: учител по физическо възпитание и треньор по тенис, магистър – адаптирана физическа активност
  • Работил е като учител по физическо възпитание и спорт и треньор по тенис.
  • От 2020 г. е асистент по “Подвижни игри”.

Научни интереси

  • Физическо възпитание и спорт в образователната система
  • Детско-юношески спорт,
  • Адаптирана физическа активност,
  • Физическа годност и физическа дееспособност

Публикации, учебници, ръководства

  1. Маврудиев, П. Изследване адаптацията на сърдечносъдовата система към физически натоварвания на студенти. //Спорт и наука, бр. 5, 2018, стр. 42-50, ISSN 1310-3393.
  2. Маврудиев, П. Особености на физическото развитие на студенти. //Спорт и наука, бр. 5, 2018, стр. 89-100, ISSN 1310-3393.
  3. Маврудиев, П. Сравнителен анализ на физическото развитие на студентки. //Спорт и наука, бр. 6, 2018, стр. 188-198, ISSN 1310-3393.
  4. Е. Тошева, Маврудиев, П., Factors of physical development and physical efficiency of students from the University of National and World Economy Scientific Congress «Applied Sports Sciences» Icass.com/2019. P. 457-461, Sofia.
  5. Маврудиев, П., Аssessment of the adapting abilities of the cardiovascular system of students to physical load (Scientific Congress «Applied Sports Sciences» Icass.com/2019. P 375-382, Sofia.
  6. И. Маврудиев, П. Маврудиев Анализ на финансови показатели от Зимните Олимпийски Игри в Сочи 2014 //Спорт и наука, бр. 3/4, 2019, стр.100/114, ISSN 1310-3393.
  7. Маврудиев, П., Факторна структура на физическото развитие и физическата дееспособност на студентки //Спорт и наука, бр. 5/6, 2019, стр. 120-128, ISSN 1310-3393.